معرفی انواع تجهیزات و سیستم های کبرا، مورد نیاز گنج پژوهان
نوشته شده توسط : فرید باقری
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
حمزه در تاریخ : 1395/3/16/7 - - گفته است :

سلام پیام من اصلا میاد ؟

پاسخ: سلام

امرتون را بفرمایید.


<-CommentGAvator->
میلاد شریفی در تاریخ : 1394/10/4/5 - - گفته است :

هیچی نوشتم تو کفِش بمونی بدبخته ادعا فک کردی کی هستی؟ مردک یک لا قبا
پاسخ: آقای شریفی این حرفها و رفتار های اخیرت رو به یاد داشته باش تا بزودی خدمت شما شرف یاب شوم!


<-CommentGAvator->
میلاد در تاریخ : 1394/9/29/faridbagheri - - گفته است :
بزرگترین گنج جهان در ایران که هنوز پیدا نشده !

گنجینه پادشاه بزرگ ایرانیان، داریوش سوم هخامنشی که در سالهای ۳۸۰ تا ۳۳۰ قبل از میلاد می زیست، شاید بزرگترین گنج تمام دوران ها باشد. بخشی از این گنج را امپراتور مقدونیان، اسکندر (۲۳۲ – ۳۵۶ ق.م) زمانی که در سال های حدود (۳۳۴ ق.م) کشور پادشاهی ایران را تسخیر و گنجینه های شوش، ایسوس (شهری در کشور ترکیه کنونی)، دمشق و تخت جمشید را چپاول کرد به تاراج برد.امپراتور فاتح تنها در تخت جمشید حدود ۹,۰۰۰ تالنت طلا و ۴۰,۰۰۰ تالنت نقره به غنیمت گرفت. هر تالنت با معیارهای امروزی حدود ۲٫۲۶ کیلوگرم بود، یعنی بیش از ۱۰۰۰ تن یا به حساب دیگر بیش از ۵۰ کاروان بزرگ از حیوانات بارکش که فقط غنیمت یکی از شهر های ایران را با خود حمل می کردند.اما آمار نهایی شهر های ایران کمی تکان دهنده است. مورخ و وقایع نویس باستانی یونان، «دیودور» چنین نگاشته است که “اسکندر کبیر گنجهای حاصل از تمام گنج خانه های تسخیر شده ایران را بر بیش از ۳,۰۰۰ شتر بارکش و ۱۰,۰۰۰ جفت قاطر (بیش از ۲۳,۰۰۰ حیوان بارکش) سوار کرد و به کشور خود برد. اسکندر در آن زمان در ایران بدون احتساب بخشی از گنجینه ها که داریوش سوم به نقاط امن برده بود، ۷۵۰,۰۰۰ تالنت (حدود ۱۹,۶۵۰ تن) یعنی تقریبا ۹۸۰ کامیون باری ۲۰ تنی پر از طلا و نقره به غنیمت گرفت، البته بدون محاسبه سنگ ها، جواهرات و هزاران شی گران بهای دیگر!بنا بر نگارش های باستانی، وقتی که او بعد ها با ارتش خود به مصر لشکر کشی کرد، دستور داد که سپرهای حفاظتی سربازانش را با نقره خالص آب کاری کنند که نشان از عظمت غارت لشگر مقدونی در ایران بود.

اما سرنوشت باقی گنجینه ها چه شد؟
داریوش با کاروان کوچکی از گنجهایش به اقامتگاه تابستانی خود در هگمتانه (شهر همدان کنونی) رفت. بنا به نگارش های باستانی “داریوش هخامنشی قبل از آن که بمیرد دستور داد که تمام طلاها، نقره ها و اشیای قیمتی دیگر را در نزدیکی شهر دفن کنند. وقتی که اسکندر اقامتگاه تابستانی را به تسخیر در آورد، هیچ اثری از گنج بر جای نمانده بود. اسکندر نیروهایش را وادار کرد هفته ها در اطراف شهر بدنبال گنج مدفون بگردند که جستجویی بی حاصل بود.”این گنجینه که به گفته کارشناسان حدودا نصف دارایی خاندان هخامنشی بوده، برای بازسازی ایران و جمع آوری لشکری انبوه توسط داریوش حمل می شده است.نزدیک به ۲۵۰ سال بعد، سردار رومی مارکوس لیزینیوس کراسوس (۵۳ – ۱۱۵ ق.م) به جستجوی این گنجینه طلا پرداخت و برای آن حتی با پارتها، یکی دیگر از اقوام آسیای صغیر جنگ کرد؛ پارتها در آن زمان سلسله پادشاهی جدیدی را در ایران بر پا کرده بودند (سلسله اشکانیان). سرداران رومی ژولیوس سزار ( ۴۴ – ۱۰۰ ق.م)، مارکوس آنتونیوس (۳۰ – ۸۳ ق.م) و همچنین امپراتور روم، نرون (۶۸ – ۳۷ میلادی) نیز، همگی بدون هیچگونه موفقیتی به جستجوی گنج افسانه ای داریوش پرداختند.در سال ۱۹۷۳ (۱۳۵۲ شمسی) شاه وقت ایران دستور کاوش این گنج را داد؛ یک هیئت آمریکایی با پیشرفته ترین تجهیزات حفاری و اکتشاف به کار پرداخت، اما نتوانست گنج را پیدا کند.به این ترتیب: گنجینه طلای داریوش تا به امروز همچنان در مکانی به شعاع ۱۰۰ کیلومتر، در اطراف شهر همدان خفته است. گنجینه ای که معلوم نیست کی و کجا بیدار شود و جهانیان را محو عظمتش کند.
من میدونم کجاس با سند
چقدر به شمااطم
پاسخ: حالا از من چه کاری برای شما ساخته است!؟

<-CommentGAvator->
محمد احمدی در تاریخ : 1394/9/6/5 - - گفته است :
درود جناب باقری اگر فقط قصد تست دستگاه را داشته باشیم که اگر تست مثبت بود دستگاه را نقدا خریداری کنیم امکان تست حضوری بدون واریز بیعانه هست؟ یا برای تست حضوری حتما باید بیعانه واریز کنیم؟ اگر بیعانه دادیم و تست کردیم و راضی نبودیم تکلیف چیست؟ راستی آقای باقری این آقا همایون خان که نظر گذاشته اصلا کاری به حرفاش ندارم ولی شما در جواب گفتید که خودتون معتقید دستگاه رو مقابل دوربین تست نکردید. در عنوان آپارات ولی نوشته تـــــــســــتـــــ و معرفی اولین ردیاب... ، من از طریق سایت آپارات با وبلاگ شما آشنا شدم و البته علاقه زیادی به این امر گنج پژوهی علمی دارم جدای از سود مالیش. آقای بافری یک انتقاد هم دارم به جنابعالی شما خیلی به نظرات مخالف حساسید. همیشه که از ما تعریف نمی کنند، بالاخره هر کس آزاده نظرشو بگه و شما هم آزادی جواب بدی هرجور میخوای ولی شما همه رو میکوبی در نظرات. سپاس بسیار
پاسخ:حق با شماست بنده خیلی حساسیت به خرج می دهم ولی شمایی که تازه با بنده آنهم در آپارات آشنا شده اید ، آیا می دانید که من برای بدست آوردن موقعیت نچندان دهان پرکن و خاص امروزم، با چه مشکلات عدیده ای روبرو بوده و هستم؟! آیا خود شما اگر جای من بودید ، با تمام فشارهای مختلف و ممنوعیتها و ... اصلا وارد چنین گودی می گشتید؟! و لذا بنده بدلیل حملات همیشگی افراد و گروه های مختلف ، به تدریج حالت خوش بینی خود را از دست داده ام و متاسفانه امروز دیگر همه انتقادات را به یک چشم می نگرم هر چند ظاهری خنثی و دلسوزانه داشته باشد و لذا با تشکر از ابراز عقیده و نظر خودتان نسبت به بنده و وبلاگم در خصوص سوالتان نیز باید عرض کنم که چنانچه پس از تست مواردی را که بنده اعلام نموده ام در دستگاه مورد نظرتان وجود نداشته باشد، بنده ضمن پوزش از شما مبلغ پرداختی شما را عینا باز پرداخت خواهم نمود و شما را به خیر و ما را به سلامت. به یاد داشته باشید استرداد مبلغ بیعانه زمانی صورت میگیرد که بعد تست دستگاه، موارد اعلام شده توسط بنده محقق و به اثبات نرسیده باشد، نه اینکه انتظارات و تفکرات شخصی شما را برآورده نکرده باشد!!

<-CommentGAvator->
کاوه در تاریخ : 1394/9/3/2 - - گفته است :
استاد لطف میکنید قیمت این ردیاب رو بفرمایید .در ضمن برایه خرید چطور باید اقدام کنیم
پاسخ:پاسخ: قیمت 5 میلیون 400 هزار تومان بوده و برای خرید از دو گرینه می توانید استفاده نمایید. اول اینکه : مبلغ 2 میلیون و 400 هزار تومان به عنوان بیعانه به حساب 6037991839805052 بنام فرید باقری واریز نمایید ومابقی مبلغ را (3 میلیون) در زمان تحویل در شهر ساری پرداخت نمایید. دوم اینکه میتوانید کل مبلغ را با کسر مبلغ 200 هزار تومان (به دلیل اطمینانی که به من دارید) بصورت یکجا واریز نموده و بهم خبر دهید. چنانچه اقدام به خرید 3 دستگاه بصورت همزمان نمایید.(ردیاب-فلزیاب نقطه زن - اسکن تصویری) به شما تخفیف ویژه تعلق میگیرد و بنابر آن بر روی هر دستگاه 200 هزار تومان تخفیف به شما داده خواهد شد.و سپس به وسیله تلفن به بنده اطلاع دهید تا به وسیله باربری برایتان به تهران ارسال گردد. ضمنا به همراه هر دستگاه مذکور 16 دی وی دی آموزشی بنده به ارزش 330 هزار تومان نیز به شما اهدا و برایتان ارسال خواهد شد.

<-CommentGAvator->
مسیح در تاریخ : 1394/9/3/faridbagheri - - گفته است :

سلام استاد اگه میشه لطف کنید قیمت این دستگاه اعلام کنید به نظرم خیلی دستگاه به درد بخوری میاد ممنون میشم
پاسخ: 5 میلیون و چهارصد هزار تومان


<-CommentGAvator->
همایون در تاریخ : 1394/9/3/2 - - گفته است :

سلام.آقای باقری واقعا تست دستگاه در شب، آن هم با نور ضعیف، اضافه کنید محل تست یعنی منزل را که واقعا غیر حرفه ای بود جناب باقری. حداقل ارزش قائل شوید برای مخاطبان خود. به نظرم بهترین و حرفه ای ترین تست شما تست دستگاه اسکن تصویری ایکس ماینر بود. اما این ویدئو کاملا غیرحرفه ای و مبتدیانه از نظر تصویربرداری، از نظر موقعیت (در منزل) و نیز بیشتر به یک بازی شبیه بود تا تست و فیلمی بود برای رفع تکلیف. ضمن اینکه آرزو به دلمان ماند کاتهای نابه هنگام را نبینیم و نیز کیفیت و حجم ویدئو کم نشود. مخاطب شما علاقه ای به دیدن رازبقا در شب و یا حفره چاه مستراح آقای ایکس ندارد بلکه حداقل علاقه به آشنایی کامل با دستگاه و حداقل توانایی دیدن کلیدهای روی بُرد را دارد. قبلا نیز بارها سایر دوستان این مطلب را عنوان کرده بودند اما...


پاسخ:نخیر، این عقیده شماست و بنده معتقدم که فقط این دستگاه را معرفی کرده ام و نه اینکه در مقابل دوربین آن رو تست کرده باشم!! و لذا بهترین پیشنهاد بنده به امثال حضرتعالی و همفکرانتان این است که بجای ایراد سخنرانی، از جای خود بلند شوید و برای خرید بعد از واریز مبلغ بیعانه با هماهنگی قبلی به ساری بیایید تا از نزدیک شاهد تست و تاییدیه واقعی باشید، چرا که امثال شما ، حتی اگر فیلمی بسیار عالی هم از این سیستم ببینید، در خاتمه 10 عیب الکی روی آن می گذارید!!


<-CommentGAvator->
mohsen در تاریخ : 1394/9/2/faridbagheri - - گفته است :
با سلام خدمت استاد باقری عزیز
واقعاً متشکرم از فیلمی که گذاشتید بر خلاف کلیپ های گذشته این ویدئو بسیار کیفیت بالا و واضح بود که جای تشکر داره
واقعاً عملکرد دستگاه حیرت آور بود و جذاب
ممنون میشم از قیمت دستگاه هم صحبتی بفرمائید و ای کاش برای فروش این دستگاه یا دیگر دستگاهاتون شرایطی میذاشتید که من و امثال من که مشتاق داشتن یکی از این دستگاه ها هستیم و شرایط مالی ما امکان و قدرت خرید نقدی و یکجای دستگاه رو بهمون نمیده بتونیم این دستگاه بی نظیر یا دستگاهای دیگه رو تهیه کنیم.
بازم متشکرم از فیلم آموزشی که برای آشنایی با این دستگاه گذاشتید.ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: